Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image

Travelmarketing.pl | 18 października 2018

Scroll to top

Top

0 Komentarzy

Indusi przekonują się do rezerwacji online

Indusi przekonują się do rezerwacji online
Redakcja

Indusi zaczynają przekonywać się do rezerwacji hoteli online, a czołowe portale podróżnicze nie szczędzą starań i wydatków na promocję, by upowszechnić ten trend – donosi Times of India.

Dotychczas portale takie, jak Goibibo, Yatra czy bardzo popularne MakeMyTrip.com, głównie reklamowały bilety w atrakcyjnych cenach. Teraz zajęły się hotelami. Rezerwacje online, mimo niezaprzeczalnej wygody, to tutaj świeża dziedzina – indyjscy podróżnicy wolą rezerwować pokoje telefonicznie lub uzgadniać je bezpośrednio, już po dojeździe do danej destynacji. To przyzwyczajenie tłumaczy się brakiem zaufania do internetowych transakcji. Bieżące kampanie reklamowe przekonują do zmiany takiego nastawienia.

– Konsumenci przestawiają się z transakcji offline na online. Odnotowaliśmy ponad stuprocentowy wzrost w internetowych rezerwacjach noclegów – Sharat Dhall z Yatra.com.

Przychód MakeMyTrip z hoteli i pakietów poprzez filie w Indiach i na świecie wzrósł w 2012 roku o 55,2%. W 2011 roku wynosił on 31,3 mln dolarów, w zeszłym roku zaś 48,6 mln dolarów. Firma badawcza PhoCusWright szacuje, że ogólny indyjski przychód z rezerwacji online w tym czasie wzrósł o 28%. W przypadku większości dużych hoteli zmiana ta jest nawet 100-procentowa.

 – Internet przełamał bariery informacji, tworząc bezprecedensowy poziom przejrzystości – Aloke Bajpai z ixigo.com.

Duża część internetowych rezerwacji dotyczy dzisiaj trzygwiazdkowych hoteli. W przypadku portalu MakeMyTrip rezerwacje pokoi w hotelach w tym, lub niższym, standardzie, stanowią 80%.

oprac. Agnieszka Budyńska, źródło: Times of India

 

Redakcja - rozsiany po Polsce kilkuosobowy zespół pasjonatów, freelancerów, marketingowych i e-turystycznych odkrywców. Grupa ludzi, którym się jeszcze chce i którzy pod czujnym okiem Piotra Kasperczaka, organizatora i pomysłodawcy TravelCampu - realizują niezależny serwis adresowany do branży turystycznej i osób zajmujących się profesjonalnie marketingiem w turystyce. Jeśli masz pomysł na Twój autorski tekst, raport, felieton, case study lub zwyczajnie chcesz podzielić się opinią, wiedzą, doświadczeniem z zakresu e-turystyki lub e-marketingu, napisz do nas. Jeśli chcesz wykorzystać ten materiał, skopiować go lub opublikować w innym miejscu w internecie - skontaktuj się z nami, w celu uzyskania zgody od Wydawcy serwisu.

Dodaj komentarz