Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image

Travelmarketing.pl | 7 lipca 2022

Scroll to top

Top

0 Komentarzy

Jakich atrakcji szukaliśmy w Google Maps?

Jakich atrakcji szukaliśmy w Google Maps?
Redakcja

Na okoliczność Światowego Dnia Turystyki firma Google zaprezentowała listę najczęściej wyszukiwanych miejsc atrakcyjnych turystycznie. Oczywiście ranking ten dotyczył atrakcji turystycznych wyszukiwanych na mapach Google.

Internetowy gigant przygotował osobne zestawienie dla polskich atrakcji i osobne dla najbardziej popularnych miejsc turystycznych w Europie.

Liderem okazała się Energylandia – największy park rozrywki w Polsce. W TOP3 znalazły się ponadto: wrocławskie ZOO i Łazienki Królewskie.

TOP10 Miejsca turystyczne w Polsce:

  1. Energylandia 
  2. ZOO we Wrocławiu 
  3. Łazienki Królewskie 
  4. Miejsce Pamięci i Muzeum Auschwitz-Birkenau 
  5. Zabytkowy rynek we Wrocławiu 
  6. Zamek Książ 
  7. Pałac Kultury i Nauki 
  8. Manufaktura 
  9. Zamek Królewski na Wawelu 
  10. Molo w Sopocie

Co ciekawe, Energylandia znalazła się także w zestawieniu najczęściej wyszukiwanych atrakcji turystycznych w Europie.

TOP 10 Miejsca turystyczne w Europie:

  1. Wieża Eiffla
  2. Sagrada Familia
  3. Luwr
  4. Europa-Park
  5. Koloseum
  6. Park Narodowy Jezior Plitwickich
  7. Wybrzeże Amalfitańskie
  8. Energylandia
  9. Katedra w Mediolanie
  10. Stadion Camp Nou

Jak pokazują badania przeprowadzone przez firmy Google i Kantar, głównym motywem rezerwacji tegorocznych podróży są przede wszystkim odwiedziny u przyjaciół i rodziny. Drugim powodem, dla którego chcemy podróżować, jest chęć sprawienia sobie przyjemności, oderwania się od ekranów i codziennego, domowego życia – czytamy w komunikacie Google Polska.

Redakcja - rozsiany po Polsce kilkuosobowy zespół pasjonatów, freelancerów, marketingowych i e-turystycznych odkrywców. Grupa ludzi, którym się jeszcze chce i którzy pod czujnym okiem Piotra Kasperczaka, organizatora i pomysłodawcy TravelCampu - realizują niezależny serwis adresowany do branży turystycznej i osób zajmujących się profesjonalnie marketingiem w turystyce. Jeśli masz pomysł na Twój autorski tekst, raport, felieton, case study lub zwyczajnie chcesz podzielić się opinią, wiedzą, doświadczeniem z zakresu e-turystyki lub e-marketingu, napisz do nas. Jeśli chcesz wykorzystać ten materiał, skopiować go lub opublikować w innym miejscu w internecie - skontaktuj się z nami, w celu uzyskania zgody od Wydawcy serwisu.

Dodaj komentarz