Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image

Travelmarketing.pl | 19 marca 2024

Scroll to top

Top

0 Komentarzy

Kiwi.com sprawdził popularne letnie destynacje Polaków

Kiwi.com sprawdził popularne letnie destynacje Polaków
Redakcja

Według danych Kiwi.com Polacy w czasie tegorocznych wakacji podróżowali znacznie częściej niż w analogicznym okresie roku ubiegłego. Letnie rezerwacje wzrosły o 340 proc. w porównaniu z okresem sprzed pandemii.

Wśród najczęściej odwiedzanych miast znalazły się Kijów, Lwów, Londyn, Oslo i Mediolan. Pierwszą piątkę uzupełniły inne europejskie destynacje, jak Paryż, Odessa, Sztokholm, Split i Rzym.

Najczęściej lataliśmy na Ukrainę, do Anglii i do Włoch – wynika z danych czeskiej wyszukiwarki. – Pozytywnym zjawiskiem jest znaczny wzrost liczby rezerwacji, która niemal przebiła poziom sprzed pandemii. Trzeci tydzień sierpnia był najbardziej intensywny pod kątem liczby rezerwacji – zauważa liška Řezníček Dočkalová, Dyrektor ds. Zarządzania Doświadczeniem Klienta w Kiwi.com.

Wśród najatrakcyjniejszych cenowo kierunków tego lata z wylotem z Polski były: Bournemouth w Anglii ze średnią ceną 18 EURO, słowackie Koszyce na poziomie 22 EURO i francuskie La Rochelle za 27 EURO. Za brytyjskie destynacje takie, jak Leeds, Glasgow i Liverpool trzeba było zapłacić około 30 EURO. Z kolei najdroższymi kierunkami wakacyjnymi były: Melbourne (5 153 EURO), Cali (2 951 EURO) i Azory (2 504 EURO).

W porównaniu z poprzednimi latami rezerwacji dokonujemy z krótszym wyprzedzeniem, średnio 20 dni przed planowanym wylotem. Latem 2020 roku było to 37 dni , w roku wcześniej – 32 dni.

źródło: informacja Kiwi.com

Redakcja - rozsiany po Polsce kilkuosobowy zespół pasjonatów, freelancerów, marketingowych i e-turystycznych odkrywców. Grupa ludzi, którym się jeszcze chce i którzy pod czujnym okiem Piotra Kasperczaka, organizatora i pomysłodawcy TravelCampu - realizują niezależny serwis adresowany do branży turystycznej i osób zajmujących się profesjonalnie marketingiem w turystyce. Jeśli masz pomysł na Twój autorski tekst, raport, felieton, case study lub zwyczajnie chcesz podzielić się opinią, wiedzą, doświadczeniem z zakresu e-turystyki lub e-marketingu, napisz do nas. Jeśli chcesz wykorzystać ten materiał, skopiować go lub opublikować w innym miejscu w internecie - skontaktuj się z nami, w celu uzyskania zgody od Wydawcy serwisu.

Dodaj komentarz