Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image

Travelmarketing.pl | 24 marca 2019

Scroll to top

Top

Blog

Dynamiczne pakietowanie – szansa czy zagrożenie?

22 marca 2019 |

O europejskiego internautę walczy coraz więcej firm turystycznych. Gotowe pakiety chcą mu sprzedać typowi touroperatorzy, agenci, a ostatnio także linie lotnicze. Więcej

Jak zwiększyć widoczność strony w branży turystycznej?

15 marca 2019 |

Jeśli jesteś osobą odpowiedzialną za marketing hotelu lub zarządzasz obiektem noclegowym, na pewno zależy ci na stałym dopływie gości, którzy mogliby się u ciebie zatrzymać. Więcej

Goście zagraniczni – poznaj ich potrzeby i zwyczaje

4 marca 2019 | 1

Obcokrajowcy są bardzo pożądanym segmentem gości w polskich hotelach – nierzadko dysponują większym budżetem, chętnie rezerwują wyższe kategorie pokoi lub korzystają z usług dodatkowych. Więcej

Raport SEO 2018. Kto jest liderem w turystyce?

25 lutego 2019 | 2

Od kilku lat firma Mayko pokazuje liderów poszczególnych branż pod względem widoczności w wynikach naturalnych Google. Dla osób, które śledzą aktualne trendy w SEO raport „Liderzy swoich branż” może okazać się ciekawą lekturą. Więcej

Jak podróżuje generacja Z?

18 stycznia 2019 |

Jeszcze do niedawna jedną z najbardziej wpływowych i najszybciej rozwijających się grup konsumenckich byli tak zwani milenialsi, czyli pokolenie Y. Dziś do głosu dochodzi również generacja Z, która ma coraz większy wpływ także na trendy obowiązujące w branży turystycznej. Więcej

Tomasz Rybaczek: Mam w głowie projekt idealnego hotelu

20 grudnia 2018 |

Tym razem z naszą travelmarketingową ankietą zmierzył się Tomasz Rybaczek, Dyrektor Generalny hotelu Artis Loft w Radziejowicach. Tomasz od niespełna 3 lat zarządza podwarszawskim hotelem. Więcej

Google poprawia wygląd wyników wyszukiwania hoteli

9 listopada 2018 |

Na początku sierpnia pisałem o tym, że Google testuje nowy wygląd w wynikach wyszukiwania hoteli. Można zresztą powiedzieć, że w całym 2018 roku ekipa z Mountain View mocno pracowała, by poprawić użyteczność w zakresie planowania podróży w wyszukiwarce. Więcej

4 kroki do potanienia kredytu hotelowego. Case study

21 października 2018 |

Gdy chcecie potanić swój hotelowy kredyt, najważniejszy jest start, a dokładniej – decyzja o wystartowaniu. Nie da się obniżyć kosztów, nie robiąc nic – pisze na łamach serwisu TravelMarketing.pl Krzysztof Dresler, partner Biura Analiz Aplikacji Kredytowych. Więcej

TravelCamp – jak to się właściwie zaczęło?

23 września 2018 | 1

Pierwszy pomysł na organizowanie eventu szkoleniowego dla branży travel zrodził się w mojej głowie w 2008 roku. Więcej

Jak promować hotel w mediach społecznościowych?

12 września 2018 |

Media społecznościowe i ich najnowsze narzędzia oraz rozwiązania otwierają nowe możliwości przy promocji hotelu, salonu spa, restauracji lub innego obiektu. Więcej