Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image

Travelmarketing.pl | 20 października 2017

Scroll to top

Top

0 Komentarzy

Google testuje wyszukiwarkę lotów Flight Explorer

Google testuje wyszukiwarkę lotów Flight Explorer
Redakcja

Google testuje nowe narzędzie wyszukiwania skierowane przede wszystkim do sezonowych turystów, dla których ważna jest zarówno cena przelotu, jak i miejsce docelowe podróży.

Narzędzie nosi nazwę Flight Explorer i jak dotychczas nie jest jeszcze dostępne na stronie istniejącej wyszukiwarki lotów firmy Gogle pod adresem google.com/flights. Z tego co nam wiadomo, o nowej funkcji jako pierwszy poinformował serwis The Next Web.

Testowane narzędzie stanowi kompleksową implementację ogromnej ilości danych, do których Google zyskał dostęp dwa lata temu, po nabyciu firmy ITA Software. Flight Explorer automatycznie wykrywa lokalizację użytkownika i prezentuje mu kilka wybranych celów podróży wraz z zestawieniem ofert linii lotniczych aktualnych na 2 miesiące w przód. Po najechaniu myszką na poszczególne pozycje na liście użytkownik widzi oferty z najniższą ceną za przeloty każdego dnia. Kliknięcie przenosi na stronę Gogle Flights, gdzie można zapoznać się z pełną ofertą linii lotniczych dla danej destynacji oraz daty.

Rzecznik firmy Google wygłosił oświadczenie, potwierdzając, że Flight Explorer to na dzień dzisiejszy narzędzie dopiero w fazie testowej: „Flight Explorer to eksperymentalne narzędzie, które pozwala użytkownikowi na przeanalizowanie różnych celów podróży. Umożliwia rozważenie wielu destynacji oraz wielu dat za jednym kliknięciem, wraz z dostępem do aktualnie obowiązujących cen.”

Nowe narzędzie Google przypomina wyszukiwarkę Kayak Explore, która również oferuje dostęp do informacji o cenach przelotów do wielu miejsc za pomocą jednego interfejsu – jakkolwiek dużo bardziej przejrzystego, niż ten, który aktualnie proponuje Google.

Redakcja - rozsiany po Polsce kilkuosobowy zespół pasjonatów, freelancerów, marketingowych i e-turystycznych odkrywców. Grupa ludzi, którym się jeszcze chce i którzy pod czujnym okiem Piotra Kasperczaka, organizatora i pomysłodawcy TravelCampu - realizują niezależny serwis adresowany do branży turystycznej i osób zajmujących się profesjonalnie marketingiem w turystyce. Jeśli masz pomysł na Twój autorski tekst, raport, felieton, case study lub zwyczajnie chcesz podzielić się opinią, wiedzą, doświadczeniem z zakresu e-turystyki lub e-marketingu, napisz do nas. Jeśli chcesz wykorzystać ten materiał, skopiować go lub opublikować w innym miejscu w internecie - skontaktuj się z nami, w celu uzyskania zgody od Wydawcy serwisu.

Dodaj komentarz