Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image

Travelmarketing.pl | 9 maja 2024

Scroll to top

Top

Blog

Konferencja Nowe Trendy w Turystyce 2018 – dlaczego warto?

31 marca 2018 | 1

Kiedy w 2010 roku ruszałem z organizacją TravelCampu, duże wydarzenia adresowane do branży turystycznej można było policzyć na palcach jednej ręki. Więcej

Jak ze sloganem miasta trafić w punkt? I czy musi to być punkt G?

4 marca 2018 |

Wyróżniająca się silna marka o pozytywnym wizerunku może okazać się magnesem, który przyciągnie zarówno turystów czy mieszkańców, jak i inwestorów. Więcej

Bloggersgate – naga prawda o influencerach czy przemyślana akcja hotelarza?

31 stycznia 2018 | 3

W branży travel o kryzys nietrudno, zwłaszcza w dobie mediów społecznościowych. W ostatnim czasie głośno mówiło się o Willi Karpatia i Gościńcu Graf. Właściciele tych obiektów dobitnie pokazali, jak nie prowadzić komunikacji z gościem. W tym kontekście akcja #bloggersgate wydaje się zupełnie inna. Ale czy na pewno? Więcej

Najciekawsze konferencje i spotkania branżowe

12 października 2017 |

Dziś każde szanujące się wydawnictwo chce mieć własne cykliczne wydarzenie, które wpisze się na stałe do kalendarza obowiązkowych spotkań.  Więcej

Marketing automation w branży turystycznej

29 czerwca 2017 |

Działania marketingowe, niezależnie od branży, wymagają sporego nakładu pracy i czasu. Warto zatem poznać narzędzia, które pozwalają na zautomatyzowanie niektórych procesów marketingowych, a tym samym prowadzenie ich w bardziej efektywny sposób. Więcej

Czy Facebook sprzedaje?

22 czerwca 2017 |

Na początku artykułu zadam Ci pytanie – czy Facebook sprzedaje? Założę się, że Twoją odpowiedzią będzie: „Nie.”. Moim zadaniem jest, abyś na końcu tego artykułu zmienił zdanie. Więcej

Nowe domeny w branży turystycznej i hotelarskiej

11 czerwca 2017 |

Nowe domeny to nowe rozszerzenia domen, które pojawiły się w odpowiedzi na coraz większe zapotrzebowanie na adresy www. Stanowią one atrakcyjną alternatywę dla nazw zajętych już w popularnych rozszerzeniach typu .pl czy .com. Więcej

Web push – następca newslettera w branży travel

16 maja 2017 |

Jak podaje międzynarodowe stowarzyszenie marketingu bezpośredniego DMA, wskaźnik ROI email marketingu wynosi średnio 3800%. Oznacza to, że zysk z każdej złotówki zainwestowanej w ten kanał marketingu wynosi 38 złotych. Więcej

Barbara Stawarz-García: Po pierwsze personalizacja

5 maja 2017 |

Z naszą travelmarketingową ankietą mierzy się Barbara Stawarz-García  – CEO Happy Content, a od niedawna także CEO Hola Cuba. Basia chętnie dzieli się swoją wiedzą i doświadczeniem z branżą travel. Więcej

Co czyta branża turystyczna i hotelarska?

23 kwietnia 2017 | 1

Światowy Dzień Książki to dobra okazja, by zapytać branżę hotelarską i turystyczną, co czyta i po jakie tytuły sięga. Więcej