Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image

Travelmarketing.pl | 27 kwietnia 2024

Scroll to top

Top

Blog

Filip Kłodawski: Zaczęło się od wystąpienia na TravelCampie

30 kwietnia 2014 |

Tym razem z naszą ankietą zmierzy się Filip Kłodawski, specjalista ds. strategii email marketingowych w krakowskiej firmie FreshMail. Więcej

Jak nie robić start-upu? Case-study na przykładzie Travelmaniacy.pl

15 kwietnia 2014 | 1

Przeglądając projekty, które dostały dofinansowanie i pomoc  strony inkubatorów przedsiębiorczości czy bezpośrednio od PARP-u z funduszy 8.1 Więcej

Jak promować hotel leżący na końcu świata?

2 kwietnia 2014 | 4

Nie ma to jak hotel w centrum dużego miasta. Goście wręcz trafiają do niego sami. Marzenie każdego hotelarza. Dlaczego jednak upraszczać sobie życie i pracować w takim właśnie obiekcie? Więcej

Trivago płaci za opinie gości hotelowych

26 marca 2014 | 2

Porównywarka turystyczna Trivago jest skłonna płacić swoim klientom za napisanie opinii na temat wybranego hotelu. Z jednej strony  taki pomysł testowania hoteli wydaje się ciekawy i uzasadniony. Więcej

Krzysztof Głąbiński: Mamy potencjał, ale zbyt małe aspiracje

16 marca 2014 |

Dziś z naszą ankietą zmierzy się Krzysztof Głąbiński – specjalista z dziedziny sprzedaży, marketingu, zarządzania przychodami (revenue management), dystrybucji i zarządzania. Więcej

Jak zbudować skuteczny landing page?

12 marca 2014 |

W branży turystycznej pozyskiwanie klientów przez internet to już podstawa, stąd ów kanał jest stale obecny w planowanych działaniach marketingowych. Więcej

My Meeting Rooms – od pomysłu do realizacji

7 marca 2014 |

Dlaczego właśnie taki start-up? Dlatego, że to życie podsuwa najlepsze pomysły. Teoretycznie są serwisy, które oferują możliwość wynajęcia sal. Ale brak jest kompleksowych rozwiązań Więcej

Czy tradycyjne SEO naprawdę umiera?

22 lutego 2014 |

Autorzy raportów przewidujących trendy w hotelarstwie w 2014 roku bardzo często zwracają uwagę na zmiany, jakie zachodzą w obszarze pozycjonowania organicznego. Więcej

E-MARKETING – lektura obowiązkowa dla przedsiębiorców turystycznych

14 lutego 2014 |

„E-MARKETING” dostałam w prezencie w czasie ostatniego TravelCamp i pobieżnie przejrzałam od razu „pod ławką”. Już nazwiska autorów pozwalały założyć, że to będzie porządna rzecz. Więcej

Dagmara Plata-Alf: Rośnie znaczenie obrazu w marketingu hotelowym

7 lutego 2014 |

Dziś kolejny ekspert, który zmierzył się z ankietą, rozsyłaną do osób profesjonalnie zajmujących się szeroko pojętym marketingiem w turystyce. Tym razem na pytania TravelMarketing.pl odpowiada Dagmara Plata-Alf, Więcej