Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image

Travelmarketing.pl | 25 kwietnia 2024

Scroll to top

Top

Blog

Jak sprawić, by odbiorca chciał czytać newslettery?

20 grudnia 2013 |

Don Norman w swojej książce „The design of everyday things” opublikowanej w 1988 roku napisał, że każdy projektowany obiekt, niezależnie, czy w świecie realnym, czy na ekranie monitora powinien zawierać cechy, które ułatwiać będą użytkownikom korzystanie z niego. Więcej

Społeczność zawsze będzie najważniejsza

5 grudnia 2013 |

Dostęp do internetu pozwolił zaistnieć wielu nowym usługom w branży turystycznej, bez których trudno byłoby mówić dziś o wygodnym i szybkim planowaniu urlopu.

Więcej

Turystyka 2.0 z perspektywy branży turystycznej

26 listopada 2013 |

Pierwszy w Polsce przewodnik Turystyka 2.0 powstał z inicjatywy miasta Poznania i w błyskawicznym tempie zyskał sympatię internautów. Co więcej, śledząc media można dojść do wniosku, że dzisiaj wszystko jest 2.0. Więcej

LOVE IT? or HATE IT? czyli o wizerunku hotelu w sieci

12 listopada 2013 |

Zarządzanie wizerunkiem w sieci staje się zarówno coraz większym wyzwaniem, jak i szansą dla umocnienia strategii marketingowo-PR-owej obiektów hotelarskich. Więcej

Stan email marketingu w branży turystycznej

7 listopada 2013 |

Eksperci email marketingu z GetResponse już po raz drugi podjęli się sprawdzenia stanu marketingu w Polsce. W tym celu przebadali 223 różnej wielkości firmy z 15 branż. Więcej

Informacja (turystyczna) rządzi światem

4 listopada 2013 |

To nie tylko slogan, ale pewnik. Kiedyś mówiono „nafta rządzi światem”, gdyż ten, kto ją miał, ten miał władzę. Obecnie informacja rządzi światem Więcej

Wyszukiwanie semantyczne. Nowa jakość w serwisach turystycznych

14 października 2013 |

Technologie semantyczne znalazły się wśród najważniejszych trendów w dziedzinie unowocześnienia branży IT. Trend ten nie ominął także internetowej branży turystycznej. Więcej

Content marketing w branży turystycznej, czyli opowiedz historię

6 października 2013 |

Nie chciałbym na potrzeby tego artykułu wdawać się w nadmierne dywagacje na temat słuszności lub nie obecnego trendu w promocji, zwanego content marketingiem. Więcej

Jak lokalni dostawcy usług mogą dotrzeć do turystów?

2 października 2013 |

Wracamy do wielokrotnie poruszanego na łamach Travelmarketing.pl tematu usług mobilnych i ich wykorzystania w przemyśle turystycznym.  Więcej

Jak wielkość zdjęć wpływa na odbiór newslettera w branży travel?

23 września 2013 |

E-mail marketing, dzięki temu, że dociera do dobrze określonej grupy odbiorców, którzy sami wyrazili zgodę na otrzymywanie tego typu wiadomości może pełnić ogromną rolę w generowaniu wartościowego ruchu w serwisie. Więcej