O blogu
Blog TravelMarketing.pl powstał w 2013 roku z inicjatywy Piotra Kasperczaka, organizatora spotkań marketingu internetowego z turystyką oraz Redaktora prowadzącego serwis hotelarski HotelNews.pl.
Blog popularyzuje wiedzę z zakresu marketingu w turystyce. Z założenia ma stanowić otwartą platformę ekspercką dla osób profesjonalnie zajmujących się marketingiem i promocją, którzy chcą dzielić się swoją wiedzą i doświadczeniem z branżą turystyczną i sektorem horeca. To serwis dla praktyków, nie tylko marketerów, ale także hotelarzy i travel managerów, którzy piszą na łamach TravelMarketing.pl raporty, analizy, case study, a także komentują interesujące wydarzenia branżowe.
ZAPRASZAM DO WSPÓŁPRACY
Jeśli masz pomysł na autorski tekst, artykuł, raport, felieton, case study – napisz do mnie na adres redakcja/ malpka/ travelmarketing / kropka/ pl. Udzielam się też w wybranych szkoleniach z marketingu, seminariach i konferencjach.
KOMUNIKATY PRASOWE
Travelmarketing.pl nie jest serwisem newsowym, dlatego proszę agencje i działy PR, by nie dodawały naszego maila do list wysyłkowych. Mile widziane są za to artykuły, felietony i studia przypadku z sektora turystycznego oraz szeroko pojętego marketingu internetowego.
PATRONAT / REKLAMA
Obejmujemy Patronatem wybrane inicjatywy i przedsięwzięcia branżowe. Szczegółowe informacje na temat współpracy medialnej można uzyskać tutaj. Jeśli jesteś zainteresowany reklamą w naszym serwisie, kliknij tutaj.
Pozdrawiam i zachęcam do kontaktu,
Piotr Kasperczak
TravelMarketing.pl