Szkolenia
W ciągu ostatnich czterech lat przeszkoliłem ponad 1000 osób z branży turystycznej i sektora horeca, a w szczególności hotelarzy, agentów turystycznych, przewodników turystycznych, przedstawicieli biur podróży oraz organizacji turystycznych i hotelarskich. Jestem pomysłodawcą i organizatorem dwóch eventów szkoleniowych: Travel 2.0 i TravelCamp. Jako prelegent chętnie dzielę się swoją wiedzą i doświadczeniem podczas kongresów hotelowych, konferencji branżowych i szkoleń marketingowych. Ponadto od trzech lat wykładam e-marketing w Szkole Głównej Handlowej. Współpracuję także z kilkoma zewnętrznymi firmami szkoleniowymi, takimi jak Atrium czy MGG Conferences.
Dlaczego warto uczestniczyć w naszych szkoleniach?
- Przekazuję wiedzę w oparciu o 10-letnie doświadczenie w branży turystycznej
- Do współpracy przy realizowaniu szkoleń zapraszam tylko sprawdzonych praktyków
- Szkolenia prowadzone są na luzie, z humorem, bez nadęcia, ale za to z dużą dawką praktycznych rozwiązań
- Organizujemy szkolenia w małych kameralnych grupach, a także szkolenia zamknięte
Tematyka szkoleń marketingowych
Program szkoleń zamkniętych układany jest zgodnie z oczekiwaniami danej firmy. W przypadku szkoleń otwartych specjalizujemy się w następujących tematach:
- Google i nowe media w turystyce i hotelarstwie
- Content marketing i copywriting w branży travel
- E-PR i SEO PR w turystyce i hotelarstwie
- Narzędzia marketingu internetowego
Konsulting
Proponujemy także usługi konsultingowe adresowane do hotelarzy, właścicieli obiektów noclegowych, a także wydawców serwisów contentowych, firm i organizacji turystycznych. Doradzamy jak efektywnie promować stronę hotelu / firmy turystycznej w internecie. Pomożemy w opracowaniu strategii marketingowej Twojej firmy.
Masz pytania?
Chętnie odpowiem na wszelkie pytania odnośnie szkoleń i konsultingu, które można kierować telefonicznie – 535 233 303 lub pod adresem e-mail: redakcja[małpka] travelmarketing.pl.