Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image

Travelmarketing.pl | 16 listopada 2018

Scroll to top

Top

0 Komentarzy

Weekend za pół ceny. Trwa rekrutacja partnerów

Weekend za pół ceny. Trwa rekrutacja partnerów
Redakcja

Trwa rekrutacja do piątej edycji akcji „Polska zobacz więcej – weekend za pół ceny” organizowanej przez Polską Organizację Turystyczną we współpracy z Ministerstwem Sportu i Turystyki. Finał akcji zaplanowano na weekend o 5 do 7 października.

Polska Organizacja Turystyczna do współpracy zaprasza hotelarzy, restauratorów, przedsiębiorców turystycznych, organizacje i instytucje związane z obsługą ruchu turystycznego oraz organizatorów eventów sportowych. Celem akcji jest prezentacja oferty turystycznej naszego kraju, a także zachęcenie Polaków do korzystania z dostępnych w jej ramach atrakcji oraz usług.

Dla partnerów udział w akcji „Polska zobacz więcej – weekend za pół ceny” to nie tylko możliwość sprzedaży produktu poza głównym sezonem, ale przede wszystkim szansa na pozyskanie nowych klientów. W wiosennej edycji akcji udział wzięło 661 podmiotów, które zaoferowały swoje produkty i usługi w cenach obniżonych o 50 proc. Przeprowadzone wówczas na zlecenie POT badanie wykazało, że aż 96 proc. partnerów dostrzega korzyści płynące z uczestnictwa w akcji, a 90 proc. zadeklarowało chęć udziału w kolejnych edycjach.

POT oferuje wsparcie marketingowe dla partnerów akcji. Działania promocyjne będą prowadzone między innymi w ogólnopolskiej telewizji, na stronach Polskiej Organizacji Turystycznej, w mediach społecznościowych oraz w internecie.

Rejestracja podmiotów, które chcą wziąć udział w akcji, trwa do 26 sierpnia. Zgłoszenia można wysyłać za pośrednictwem formularza znajdującego się na stronie www.polskazobaczwiecej.pl, gdzie dostępne są również szczegółowe informacje na temat akcji. Sprzedaż ofert rozpocznie się 19 września, natomiast finał akcji”Polska zobacz więcej – weekend za pół ceny” został zaplanowany na weekend 5-7 października.

oprac. EM na podst. materiałów POT, fot. fotolia

Redakcja - rozsiany po Polsce kilkuosobowy zespół pasjonatów, freelancerów, marketingowych i e-turystycznych odkrywców. Grupa ludzi, którym się jeszcze chce i którzy pod czujnym okiem Piotra Kasperczaka, organizatora i pomysłodawcy TravelCampu - realizują niezależny serwis adresowany do branży turystycznej i osób zajmujących się profesjonalnie marketingiem w turystyce. Jeśli masz pomysł na Twój autorski tekst, raport, felieton, case study lub zwyczajnie chcesz podzielić się opinią, wiedzą, doświadczeniem z zakresu e-turystyki lub e-marketingu, napisz do nas. Jeśli chcesz wykorzystać ten materiał, skopiować go lub opublikować w innym miejscu w internecie - skontaktuj się z nami, w celu uzyskania zgody od Wydawcy serwisu.

Dodaj komentarz