Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image

Travelmarketing.pl | 12 grudnia 2018

Scroll to top

Top

0 Komentarzy

Turyści korzystają z kilku urządzeń, by dokonać rezerwacji

Turyści korzystają z kilku urządzeń, by dokonać rezerwacji
Redakcja

Internauci wyszukują i rezerwują oferty turystyczne za pomocą różnych urządzeń. Z raportu JiWire wynika, że prawie połowa turystów wyszukiwała ofertę na smartfonie, ale rezerwacji dokonali już na swoim tablecie.

Skift.com komentuje badanie JiWire, które pokazuje, że w wykorzystaniu multimediów do sprzedaży ofert turystycznych nie ma gotowych rozwiązań. Raport badający zachowania 1300 użytkowników na przestrzeni I kwartału 2013 roku wskazuje między innymi, że 48% użytkowników, którzy wyszukali ofertę na smartfonie, rezerwacji dokonuje przez tablet.

Co więcej, aż 47% wszystkich badanych finalizowało swoje rezerwacje podczas trwania badania, wykorzystując więcej niż jedno urządzenie. Badacze wskazali również, że turyści bukujący poprzez smartfon lub tablet stanowią już ponad połowę przebadanych użytkowników.

Screen multimedia

Szczegółowe dane z raportu znajdziecie na Skift.com. (bow)

fot. Sean MacEntee (flickr)

Redakcja - rozsiany po Polsce kilkuosobowy zespół pasjonatów, freelancerów, marketingowych i e-turystycznych odkrywców. Grupa ludzi, którym się jeszcze chce i którzy pod czujnym okiem Piotra Kasperczaka, organizatora i pomysłodawcy TravelCampu - realizują niezależny serwis adresowany do branży turystycznej i osób zajmujących się profesjonalnie marketingiem w turystyce. Jeśli masz pomysł na Twój autorski tekst, raport, felieton, case study lub zwyczajnie chcesz podzielić się opinią, wiedzą, doświadczeniem z zakresu e-turystyki lub e-marketingu, napisz do nas. Jeśli chcesz wykorzystać ten materiał, skopiować go lub opublikować w innym miejscu w internecie - skontaktuj się z nami, w celu uzyskania zgody od Wydawcy serwisu.

Dodaj komentarz