Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image

Travelmarketing.pl | 26 maja 2019

Scroll to top

Top

0 Komentarzy

Kalendarz travel managera – maj 2019

Kalendarz travel managera – maj 2019
Piotr Kasperczak

Z małym poślizgiem podrzucam Wam listę majowych wydarzeń – konferencji i spotkań branżowych, wzbogacając ją o co ciekawsze szkolenia i warsztaty. 

Ten subiektywny przegląd szkoleń i konferencji wzbogacam całkiem zacną listą świąt obchodzonych w maju. Mam nadzieję, że wielu z Was potraktuje to jako inspirację w planowaniu contentu w mediach społecznościowych. Miłego czytania i zapisywania się na szkolenia!

Szkolenia i konferencje branżowe – maj 2019

Recepcja z klasą (Hotel Master Class)

Kiedy: 13 i 20 maja 2019
Gdzie: Zakopane (13.05), Kołobrzeg (20.05)
Cena: 690 zł + VAT

Organizowane przez Profitroom szkolenie jest adresowane dla pracowników recepcji oraz działów rezerwacji i sprzedaży bezpośredniej obiektów hotelarskich. W programie warsztatów praktyczne ćwiczenia wraz ze studium przypadków. Celem spotkania jest wskazanie etapów budowania relacji oraz poprawa procesu obsługi gościa hotelowego. Szczegóły tutaj.

Marketing hotelu w praktyce

Kiedy: 15 maja 2019
Gdzie: Wrocław
Cena: 1107 zł

Szkolenie na temat skutecznej promocji hotelu w internecie. W programie m.in. Google Ads, Facebook, strona hotelu oraz autorski przegląd nowości i trendów na rok 2019. Szkolenie organizowane przez Hotele Plus. Więcej na stronie organizatora.

Profitroom on Tour 2019

Kiedy: 15 i 16 maja 2019

Gdzie: Wisła i Katowice
Cena: bezpłatny wstęp dla hotelarzy

Kolejna odsłona spotkań w ramach projektu edukacyjnego Profitroom on Tour. Zapraszam na ten event jako jeden pomysłodawców i prelegentów. W Wiśle i Katowicach będę mówił o roli content marketingu w branży hotelarskiej, Zapraszam do rejestracji tutaj.

Revenue Management jako narzędzie wspierające sprzedaż

Kiedy: 16-17 maja 2019
Gdzie: Warszawa
Cena: 1107 zł

Szkolenie z zakresu Revenue Managementu adresowane do pracowników działów sprzedaży i marketingu oraz rezerwacji, a przede wszystkim kadry kierowniczej średniego i wyższego szczebla oraz właścicieli obiektów hotelowych. Warsztaty organizuje Instytut Rynku Hotelarskiego. Zapisy w tym miejscu.

VI Kongres Rentowny hotel

Kiedy: 23 maja 2019
Gdzie: Warszawa
Cena: 590 zł  + VAT

Jeśli zastanawiasz się, jak ograniczyć koszty funkcjonowania hotelu, chciałbyś odpowiednio dobrać personel już na etapie rekrutacji, chcesz przeprowadzić remont obiektu lub zastanawiasz się, co ogranicza sprzedaż i skuteczną promocję Twojego hotelu – ten event jest dla Ciebie. Szczegóły i rejestracja tutaj.

Hotel Investment Trends Poland & CEE

Kiedy: 30 maja 2019
Gdzie: Warszawa
Cena: 1599 zł + VAT (1299 zł + VAT dla prenumenatorów Hotelarza i członków IGHP)

Hotel Investment Trends Poland & CEE to coroczne spotkanie ekspertów dotyczące inwestycji hotelowych w Polsce i Europie Środkowo-Wschodniej. Konferencja organizowana jest przez magazyn „Hotelarz”. Więcej informacji o tym wydarzeniu znajdziesz w tym miejscu.

Kalendarz świąt i dni niezwyczajnych – kwiecień 2019

Szukasz inspirujących treści do mediów społecznościowych albo niekonwencjonalnych pomysłów, jak przyciągnąć gości? Sprawdź nasze nietuzinkowe kalendarium travel managera. Znajdziesz tu zarówno ważne święta, jak i te mniej ważne, a może nawet absurdalne.

9.05 Dzień Unii Europejskiej
11.05 Dzień bez Śmiecenia
15.05 Międzynarodowy Dzień Pończoch Nylonowych
18.05 Międzynarodowy Dzień Whisky a także Światowy Dzień Pieczenia
19.05 Dzień Dobrych Uczynków
20.05 Międzynarodowy Dzień Płynów do Mycia Naczyń
25.05 Dzień Ręcznika
26.05 Dzień Matki
28.05 Światowy Dzień Hamburgera
30.05 Dzień bez stanika

Jeśli znasz jakieś niebanalne wydarzenie branżowe, o którym warto wspomnieć w maju, napisz do mnie, a dopiszę je do listy.

Piotr Kasperczak - specjalista z zakresu marketingu internetowego w turystyce. Ojciec-założyciel TravelCampu (pierwszego w Polsce barcampu dla branży turystycznej i sektora horeca), twórca serwisu HotelNews.pl, pomysłodawca bloga TravelMarketing.pl. Od wielu lat związany z branżą turystyczną, szkoli hotelarzy i doradza wielu markom turystycznym w zakresie skutecznej promocji w internecie.

Dodaj komentarz