Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image

Travelmarketing.pl | 22 sierpnia 2019

Scroll to top

Top

0 Komentarzy

Filtr marki w wyszukiwarce Google Hotels

Filtr marki w wyszukiwarce Google Hotels
Piotr Kasperczak

Od kilku tygodni Google systematycznie wprowadza nowe zmiany w wyszukiwarce hoteli. Na początku kwietnia pisałem o alternatywnych formach zakwaterowania, które znalazły się w Google Hotel Search.

Pokazałem też, dlaczego obiekty nieskategoryzowane są tak istotne dla giganta technologicznego, który coraz bardziej depcze po piętach metawyszukiwarkom i portalom OTA.

Teraz Google w swojej wyszukiwarce hoteli wprowadza po cichu filtr marki. Dzięki temu użytkownicy mogą przeszukiwać wyniki wyszukiwania po ulubionej sieci lub marce hotelowej. Funkcja może okazać się przydatna dla gości, którzy przy wyborze obiektu kierują się nie tylko kryteriami, jak lokalizacja, cena czy dodatkowe udogodnienia, ale także konkretnym brandem.

google hotel search

Co to oznacza dla konkurencyjnych hoteli? Nie będą widoczne dla lojalnego wobec danej marki gościa. Filtr marki działa jak dotąd jedynie dla mobilnej wersji Google Hotels. Uruchomienie tej funkcji na desktop jest tylko kwestią czasu.

Piotr Kasperczak - trener i dodarca z zakresu marketingu internetowego w turystyce. Ojciec-założyciel TravelCampu (pierwszego w Polsce barcampu dla branży turystycznej i sektora horeca), koordynator wielu projektów edukacyjnych (m.in. Travel 2.0, Profitroom on Tour), autor bloga TravelMarketing.pl. Od wielu lat związany z branżą turystyczną, szkoli hotelarzy i doradza wielu markom turystycznym w zakresie skutecznej promocji w internecie.

Dodaj komentarz