Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image

Travelmarketing.pl | 24 września 2017

Scroll to top

Top

Szkolenia

W ciągu ostatnich czterech lat przeszkoliłem ponad 1000 osób z branży turystycznej i sektora horeca, a w szczególności hotelarzy, agentów turystycznych, przewodników turystycznych, przedstawicieli biur podróży oraz organizacji turystycznych i hotelarskich. Jestem pomysłodawcą i organizatorem dwóch eventów szkoleniowych: Travel 2.0 i TravelCamp. Jako prelegent chętnie dzielę się swoją wiedzą i doświadczeniem podczas kongresów hotelowych, konferencji branżowych i szkoleń marketingowych. Ponadto od trzech lat wykładam e-marketing w Szkole Głównej Handlowej. Współpracuję także z kilkoma zewnętrznymi firmami szkoleniowymi, takimi jak Atrium czy MGG Conferences.

Dlaczego warto uczestniczyć w naszych szkoleniach?

  • Przekazuję wiedzę w oparciu o 10-letnie doświadczenie w branży turystycznej
  • Do współpracy przy realizowaniu szkoleń zapraszam tylko sprawdzonych praktyków
  • Szkolenia prowadzone są na luzie, z humorem, bez nadęcia, ale za to z dużą dawką praktycznych rozwiązań
  • Organizujemy szkolenia w małych kameralnych grupach, a także szkolenia zamknięte

Tematyka szkoleń marketingowych

Program szkoleń zamkniętych układany jest zgodnie z oczekiwaniami danej firmy. W przypadku szkoleń otwartych specjalizujemy się w następujących tematach:

  • Google i nowe media w turystyce i hotelarstwie
  • Content marketing i copywriting w branży travel
  • E-PR i SEO PR w turystyce i hotelarstwie
  • Narzędzia marketingu internetowego

Konsulting

Proponujemy także usługi konsultingowe adresowane do hotelarzy, właścicieli obiektów noclegowych, a także wydawców serwisów contentowych, firm i organizacji turystycznych. Doradzamy jak efektywnie promować stronę hotelu / firmy turystycznej w internecie. Pomożemy w opracowaniu strategii marketingowej Twojej firmy.

Masz pytania?

Chętnie odpowiem na wszelkie pytania odnośnie szkoleń i konsultingu, które można kierować telefonicznie – 535 233 303 lub pod adresem e-mail: redakcja[małpka] travelmarketing.pl.