Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image

Travelmarketing.pl | 24 kwietnia 2024

Scroll to top

Top

0 Komentarzy

Roomize – barter z usługą hotelową w tle

Roomize – barter z usługą hotelową w tle
Redakcja

Jak sprawić, by możliwe było podróżowanie po całym świecie bez ponoszenia kosztów zakwaterowania? Na to kluczowe pytanie znaleźli odpowiedź założyciele Roomize.com – portalu społecznościowego adresowanego do hotelarzy.

Serwis umożliwia bezpłatną rejestrację i dostęp do wyszukiwarki ofert dodanych przez inne hotele. Dodatkowo, prócz wymiany zakwaterowania, hotelarze maja możliwość rezerwowania pokoi w hotelach z bazy Roomize.com ze stałym 10-proc. rabatem i po najniższej cenie za pokój.

roomize

Założony we Włoszech portal liczy obecnie nieco ponad tysiąc zarejestrowanych użytkowników z branży hotelarskiej. Założyciele Roomize.com liczą, że w ciągu najbliższych dwóch lat liczba obiektów wzrośnie do 10 tysięcy. Obecnie oferty można dodać bezpłatnie, a serwis utrzymuje się z reklam. Roomize.com nie wyklucza, że w przyszłości będzie pobierał prowizje za swoje usługi i dostęp do bardziej rozbudowanych funkcjonalności w portalu.

Pomysł Roomize.com bardzo mi się podoba i uważam, iż jest przyszłościowy. Hotelarze szukają różnych opcji sprzedaży w szczególności w zakresie dopełnienia ostatnich pokoi, a idea barteru w zakresie usług hotelowych powinna być ciekawą opcją. Generalnie również powinna się cieszyć zainteresowaniem od pierwszych dni, bo nie jest to zupełna nowość i część hotelarzy jest już zaznajomiona z tego typu formami. Pierwsze takie eksperymenty mamy za sobą w branży hostelowej (gdzie funkcjonują doskonale), a w hotelowej również pojawiają się pierwsze oficjalne koncepcje (choćby opcja w serwisie odkryjpolske.pl) – powiedziała serwisowi TravelMarketing.pl Dagmara Plata-Alf, General Manager Castle Inn w Warszawie. (bow)

źródło: Roomize.com

Redakcja - rozsiany po Polsce kilkuosobowy zespół pasjonatów, freelancerów, marketingowych i e-turystycznych odkrywców. Grupa ludzi, którym się jeszcze chce i którzy pod czujnym okiem Piotra Kasperczaka, organizatora i pomysłodawcy TravelCampu - realizują niezależny serwis adresowany do branży turystycznej i osób zajmujących się profesjonalnie marketingiem w turystyce. Jeśli masz pomysł na Twój autorski tekst, raport, felieton, case study lub zwyczajnie chcesz podzielić się opinią, wiedzą, doświadczeniem z zakresu e-turystyki lub e-marketingu, napisz do nas. Jeśli chcesz wykorzystać ten materiał, skopiować go lub opublikować w innym miejscu w internecie - skontaktuj się z nami, w celu uzyskania zgody od Wydawcy serwisu.

Dodaj komentarz