Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image

Travelmarketing.pl | 15 sierpnia 2018

Scroll to top

Top

0 Komentarzy

Najciekawsze konferencje i spotkania branżowe

Najciekawsze konferencje i spotkania branżowe
Piotr Kasperczak

Dziś każde szanujące się wydawnictwo chce mieć własne cykliczne wydarzenie, które wpisze się na stałe do kalendarza obowiązkowych spotkań. 

Dlatego postanowiłem zebrać i krótko omówić najbardziej interesujące moim zdaniem wydarzenia branżowe, które odbędą się w najbliższych tygodniach. W tym zestawieniu znajdziecie zarówno otwarte spotkania i barcampy, jak i płatne konferencje adresowane do hotelarzy i travel managerów. Być może ta lista wydarzeń okaże się dla Was pomocna i będzie inspiracją do poszerzenia wiedzy i nawiązania nowych kontaktów biznesowych.

Profitroom on Tour

Firma Profitroom zaaplikowała hotelarzom energetyczne road show po Polsce, serwując sporą dawkę praktycznej wiedzy. Wiedzy – dodam – na tyle szerokiej i uniwersalnej, że odnajdą się w tym zarówno właściciele obiektów, menedżerowie, specjaliści z zakresu marketingu i rezerwacji jak i ambitni recepcjoniści. Mam też okazję i niebywałą przyjemność uczestniczyć w tym projekcie, więc możecie spodziewać się ciekawych case’ów okraszonych odrobiną humoru, a wszystko w sprawdzonej barcampowej formule. Przed nami jeszcze ponad 20 miejscowości, zatem warto wypatrywać, kiedy spotkamy się w Twoim regionie.

Kiedy i gdzie:
12 października – Gdańsk
17 października – Toruń
18 października – Bydgoszcz
19 października – Ciechocinek
Rejestracjahttps://tour.profitroom.pl/

Konferencja „Innowacje na rynku turystycznym. Przedsiębiorstwo, samorząd, nauka”

To dwudniowe spotkanie adresowane do przedstawicieli branży turystycznej, samorządu terytorialnego i nauki. Konferencja została przygotowana w oparciu o wnioski zasygnalizowane ubiegłorocznego Kongresu Turystyki Polskiej organizowanego w Świdnicy. Tematem wiodącym tegorocznej odsłony ma być innowacyjność.

Podczas konferencji wręczone zostaną nagrody ogólnopolskiego czasopisma Forum Biznesu: Przyjazna Gmina 2017 oraz Produkt Turystyczny Roku 2017 i Usługa Turystyczna Roku 2017.
Organizatorami wydarzenia są: Gmina Miasto Świdnica, Dolnośląska Izba Turystyki, Lokalna Organizacja Turystyczna „Księstwo Świdnicko-Jaworskie” oraz Fundacja Symbioza. Koszt udziału w konferencji wynosi 100 zł netto.

Kiedy i gdzie: 18-19 października, Świdnica
Rejestracja: http://kongresturystyki.pl/

Hotel Meeting 2017

Cykliczna konferencja branżowa adresowana do hotelarzy. Program spotkania ma bazować na krótkich, ale merytorycznych wystąpieniach ekspertów i doradców branży hotelarskiej. Część z nich wyłoniona została na podstawie konkursu Expert Hotel Meeting. Ten pomysł wyłaniania prelegentów z elementami grywalizacji świetnie się sprawdza na konferencji I love Marketing. Jeśli ten koncept zaadoptują organizatorzy spotkania, może to być element wyróżniający i motywujący branżę do uczestnictwa w Hotel Meeting. Tematyka poruszana na konferencji będzie bardzo różnorodna – od sytuacji kryzysowych, poprzez aspekty prawne ma zarządzaniu przychodami w ramach Revenue Management skończywszy. Nie zabraknie oczywiście wystąpień na temat strategii marketingowych w hotelarstwie.

Kiedy i gdzie: 24 października, Warszawa
Rejestracja: http://hotele.bsdpoland.pl/

Hotel Marketing Conference

Jeśli chcesz poznać najnowsze trendy z zakresu marketingu hotelowego, warto wybrać się na . To dwudniowe wydarzenie organizowane jest przez firmę Profitroom we współpracy z Międzynarodowymi Targami Poznańskim. Co prawda za nami już pierwsza poznańska odsłona konferencji, ale kto nie mógł być w 26-27 września Poznaniu, może wziąć udział w edycji warszawskiej. Ponad 800 uczestników, bogaty program, obejmujący m.in. 18 wystąpień, udział przedstawicieli takich marek jak Google czy Trivago, inspirujące studia przypadków i sporo okazji do networkingu i wspólnej zabawy – tak w największym skrócie przedstawia się jedno z najważniejszych spotkań branżowych, na którym naprawdę warto być.

Kiedy i gdzie: 9-10 listopada 2017, Warszawa
Rejestracja: http://hotel-marketing.pl/

27# TravelCamp

TravelCamp to pierwsze i jedno z nielicznych niezależnych spotkań, które co kwartał przyciągają hotelarzy, travel managerów, blogerów podróżniczych, a także wszystkich zainteresowanych e-turystyką. Za wydarzeniem nie stoi żadna marka, tylko ludzie. Co ciekawe, nie „wytarł się” też koncept – łączenia dwóch środowisk: internetowego i turystycznego, stąd też duży nacisk kładziony na dzielenie się wiedzą przez agencje interaktywne, domy mediowe czy start upy działające na rynku travel, zarówno polskim, jak i globalnym. Na szczęście dla eventu uczestnicy wciąż cenią sobie niezależnych ekspertów, którzy niejednokrotnie mają szerokie spojrzenie zarówno na nasze e-turystyczne podwórko, ale jak i szeroko pojęty e-commerce. Najbliższe 27. spotkanie marketingu internetowego z turystyką TravelCamp odbędzie się w Warszawie.

Kiedy i gdzie: 16 listopada, Warszawa
Rejestracjahttps://travelcamp.pl/

VI Ogólnopolskie Forum Agentów Biur Podróży

Ogólnopolskie Forum Agentów Biur Podróży to organizowane od 2012 roku wydarzenie adresowane do agentów, touroperatorów, przedstawicieli resortu i samorządów branżowych. Poza wykładami jest też miejsce na rozmowy z przedstawicielami największych firm touroperatorskich. Touroperatorzy wezmą też udział we wspólnej debacie, czyli najbardziej oczekiwanym punkcie programu Forum. Imprezę zwieńczy business mixer, w trakcie którego wyłoniony zostanie Agent Roku 2017. Organizatorem Forum jest redakcja „Wiadomości Turystycznych”.

Kiedy i gdzie: 22 listopada 2017, Warszawa
Rejestracja: http://www.wiadomosciturystyczne.pl

PS. Chciałem, by w tym zestawieniu znalazł się jeszcze Ogólnopolski Kongres #RentownyHotel. Okazało się jednak, że zaplanowane na 27 października wydarzenia zostało przez organizatora przełożone na pierwszy kwartał 2018 roku.

Piotr Kasperczak - specjalista z zakresu marketingu internetowego w turystyce. Ojciec-założyciel TravelCampu (pierwszego w Polsce barcampu dla branży turystycznej i sektora horeca), twórca serwisu HotelNews.pl, pomysłodawca bloga TravelMarketing.pl. Od wielu lat związany z branżą turystyczną, szkoli hotelarzy i doradza wielu markom turystycznym w zakresie skutecznej promocji w internecie.

Dodaj komentarz