Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image

Travelmarketing.pl | 13 grudnia 2017

Scroll to top

Top

0 Komentarzy

Monika Czaplicka: Branża travel nie jest social i źle reaguje na krytykę

Monika Czaplicka: Branża travel nie jest social i źle reaguje na krytykę
Redakcja

Z naszą travelmarketingową ankietą zmierzy się Monika Czaplicka, Kryzysowa Narzeczona mediów społecznościowych, autorka bloga czaplicka.eu, szefowa agencji Wobuzz, a także autorka książki „Zarządzanie kryzysem w social media”.

Monika często występuje jako prelegentka na wielu wydarzeniach i konferencjach branżowych.

1. Moja przygoda z e-marketingiem zaczęła się od…

Wysłania CV na pierwszym roku studiów do pewnej firmy na stanowisko IT project managera. Był 2006 rok, nie było Facebooka, a ja dostałam robotę, nie mając o niej żadnego pojęcia.

2. Blog lub serwis marketingowy, który czytam najchętniej to…

Socialmediaexaminer.com – naprawdę wartościowe treści od wielu specjalistów.

3. Problem polskich firm turystycznych i hoteli polega na tym, że…

Nie są social. Publikują wpisy, ale nie rozmawiają, nie ma rezerwacji, nie ma interakcji. I często źle reagują na krytykę.

4. Gdybym miała dziś nieograniczone środki, stworzyłbym projekt, który…

Nie wiem. Jak wymyślam projekt, który chcę zrobić, to go robię 😉

5. Trend, który na pewno się sprawdza się w 2016 roku

W social media: wideo.

6. Porażką (przereklamowanym trendem) w branży travel / w marketingu jest dla mnie …

6. W podróżach – podróże modułowe. Wybieramy sobie sami hotel, przeloty itd. w ramach gotowych rozwiązań. W marketingu Facebook dla wszystkich. Większość robi to absolutnie bez sensu.

7. Za 10 lat Polacy będą wypoczywać w…

… w spokoju. Czego im życzę.

8. Destynacja, którą muszę koniecznie odwiedzić w najbliższym czasie to…

Zamiast destynacji wolę inspirujące miejsca. Ale chwilowo marzy mi się Disneyland, z małym wyskokiem do Paryża.

9. Książka (marketingowa, podróżnicza, literacka), która mnie ostatnio zainspirowała…

Bardzo lubię Garego Vainerchuka i jego Ekonomię wdzięczności. Gdyby więcej osób ją czytało, byłoby nam wszystkim milej.

—–

Monika Czaplicka. W branży social media od 9 lat. Pra­cuje w swojej agencji Wobuzz dla różnych klien­tów. Pro­wa­dzi fan­page “Kry­zysy wybu­chają w social media w week­endy” oraz bloga cza​plicka​.eu. Jej debiu­tancka książka “Zarzą­dza­nie kry­zy­sem w social media” nakła­dem wydaw­nic­twa Helion doczekała się dodruku po kilku miesiącach od pierwszego wydania. Jedna z autorek II tomu Biblii E-biznesu. Często występuje jako prelegentka na wielu wydarzeniach i konferencjach branżowych. Podczas konferencji I love marketing otrzymała I miejsce (z 18) za najlepszą prelekcję głosami prawie 900 widzów zgromadzonych na sali oraz przed komputerami. Wykształ­ce­nie socjo­lo­giczne, zdo­byte w trak­cie stu­diów w Insty­tu­cie Socjo­lo­gii UW, umoż­li­wia jej ana­li­zo­wa­nie danych i obser­wo­wa­nie sieci z cie­ka­wej per­spek­tywy.

Redakcja

– rozsiany po Polsce kilkuosobowy zespół pasjonatów, freelancerów, marketingowych i e-turystycznych odkrywców. Grupa ludzi, którym się jeszcze chce i którzy pod czujnym okiem Piotra Kasperczaka, organizatora i pomysłodawcy TravelCampu – realizują niezależny serwis adresowany do branży turystycznej i osób zajmujących się profesjonalnie marketingiem w turystyce.

Jeśli masz pomysł na Twój autorski tekst, raport, felieton, case study lub zwyczajnie chcesz podzielić się opinią, wiedzą, doświadczeniem z zakresu e-turystyki lub e-marketingu, napisz do nas. Jeśli chcesz wykorzystać ten materiał, skopiować go lub opublikować w innym miejscu w internecie – skontaktuj się z nami, w celu uzyskania zgody od Wydawcy serwisu.

Dodaj komentarz