Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image

Travelmarketing.pl | 18 stycznia 2018

Scroll to top

Top

0 Komentarzy

Hiszpania stawia na ekoturystykę

Hiszpania stawia na ekoturystykę
Redakcja

Hiszpania oprócz piaszczystych plaż i wspaniałych zabytków chce także promować swoje parki narodowe oraz rezerwaty. Na początku maja br. hiszpańscy przedsiębiorcy turystyczni uczestniczyli w seminarium dotyczącym ekoturystyki.

Spotkanie zostało zorganizowane przez Hiszpański Instytut Turystyki (Turespaña) i Autonomiczną Organizację Parków Narodowych (OAPN). Głównym tematem seminarium były sposoby promowania obszarów chronionych.

Aby umocnić pozycję ekoturystyki w Hiszpanii, połączono stabilność rynkową Hiszpańskiego Instytutu Turystyki z doświadczeniem w zakresie turystyki obszarów chronionych reprezentowaną przez OAPN. W czasie seminarium określono potrzeby i możliwości działania na rzecz rozwoju i pobudzenia ekoturystyki w Hiszpanii do poziomu innych elementów rynku turystycznego tego kraju. Nowo powstały plan został ujęty w planie strategicznym rozwoju turystyki na najbliższe 4 lata. Ponadto, patronat nad nim objęła organizacja zajmująca się Odpowiedzialną Turystyką w Biosferze (TUREBE).

Plan marketingowy został opracowany w oparciu o projekt „Parki narodowe w Hiszpanii – zrównoważone cele turystyczne” i został przedstawiony jako przewodnik w zakresie rozwoju działań komunikacyjnych, promocji oraz dystrybucji produktu jakim jest ekoturystyka w Hiszpanii.

Z efektami tego seminarium możemy się zapoznać na stronie soyecoturista.com współprowadzonej przez TUREBE i Turespaña. Serwis ten jest doskonałym źródłem informacji o hiszpańskim środowisku naturalnym.

oprac. Agata Babiarz na podst. ecoticias.com, fot.soyecoturista.com

Redakcja

– rozsiany po Polsce kilkuosobowy zespół pasjonatów, freelancerów, marketingowych i e-turystycznych odkrywców. Grupa ludzi, którym się jeszcze chce i którzy pod czujnym okiem Piotra Kasperczaka, organizatora i pomysłodawcy TravelCampu – realizują niezależny serwis adresowany do branży turystycznej i osób zajmujących się profesjonalnie marketingiem w turystyce.

Jeśli masz pomysł na Twój autorski tekst, raport, felieton, case study lub zwyczajnie chcesz podzielić się opinią, wiedzą, doświadczeniem z zakresu e-turystyki lub e-marketingu, napisz do nas. Jeśli chcesz wykorzystać ten materiał, skopiować go lub opublikować w innym miejscu w internecie – skontaktuj się z nami, w celu uzyskania zgody od Wydawcy serwisu.

Dodaj komentarz