Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image

Travelmarketing.pl | 19 kwietnia 2024

Scroll to top

Top

Blog

4 kroki do skutecznej optymalizacji kampanii w Google Ads

29 marca 2020 |

Kampanie w Google Ads wymagają stałej optymalizacji i ulepszenia. Wszyscy to wiedzą, ale kiedy warto coś zoptymalizować? Więcej

Alerty dla podróżujących w wynikach Google

25 marca 2020 |

W związku z rozprzestrzenianiem się koronawirusa na świecie Google wprowadził w wynikach wyszukiwania specjalne alerty dotyczące zasad podróżowania. Więcej

Kto wyszukuje najtaniej? Frommer’s typuje najlepszych

20 marca 2020 |

Frommers’ opublikował zestawienie portali oferujących najlepsze ceny pokoi hotelowych i połączeń lotniczych. Kto wyszukuje najtaniej?Więcej

Czy e-turystyka to nie e-commerce?

16 marca 2020 |

W ciągu ostatnich miesięcy światło dzienne ujrzało kilka raportów dotyczących rynku e-commerce w Polsce. Każdy z nich omija turystykę szerokim łukiem. Czy słusznie?Więcej

Koronawirus paraliżuje chiński rynek turystyczny

24 lutego 2020 |

Szalejący od kilku tygodni koronawirus COVID-19 znacząco wpłynął na kondycję wielu marek turystycznych w Chinach.Więcej

easyBNB wśród najlepszych czeskich startupów

21 lutego 2020 |

easyBNB znalazł się na liście TOP10 czeskich startupów, które warto obserwować w 2020 roku. Zestawienie opracował EU-Startups.com.Więcej

Kto walczy o polskiego turystę w Google?

26 września 2019 |

Agencji Whites przygotowała raport dotyczący działań reklamowych w wyszukiwarce na zapytania turystyczne. Co z niego wynika i czego mi w raporcie zabrakło?Więcej

Dlaczego warto nagradzać lojalnych gości?

6 września 2019 |

Hotelarze wciąż szukają skutecznych sposobów, które pozwolą im zwiększyć efektywność i potencjał sprzedażowy hotelu. Więcej

Umarło Google Trips. Niech żyje Google Trips!

6 lipca 2019 |

Dokładnie miesiąc temu pisałem o uruchomieniu platformy Google Trips, która – szczęśliwie dla użytkowników wyszukiwarki – w jednym miejscu łączy m.in. Google Flights, Google Hotels i kilka innych narzędzi Google. Więcej

Google znów miesza w SERPach

23 czerwca 2019 |

Z uwagą śledzę  zmiany, jakie w ciągu ostatniego roku można było zaobserwować w wynikach wyszukiwania Google, w kontekście branży travel. Więcej