Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image

Travelmarketing.pl | 23 kwietnia 2024

Scroll to top

Top

Blog

Dlaczego warto stosować remarketing?

4 lutego 2014 |

Jak zwiększyć sprzedaż korzystając z nowoczesnych technik marketingu internetowego? Jak w łatwy sposób inwestować w efektywne kampanie marketingowe i jak zmierzyć ich efektywność? Więcej

Expedia ukarana za nienaturalne linki

29 stycznia 2014 |

Tydzień temu świat obiegła wiadomość, że Expedia została ukarana przez Google za nienaturalne linkowanie. Amerykańskiej firmie turystycznej dostało się m.in. za niską jakość linków z blogów turystycznych i stron partnerów. Więcej

Na czym polega nowa generacja Revenue Management?

25 stycznia 2014 | 1

Revenue Management (RM) staje się coraz bardziej popularnym pojęciem w polskim hotelarstwie. Pojawiają się specjaliści, szkolenia i narzędzia. Więcej

Waldemar Antonowicz: To będzie naprawdę dobry rok dla branży

22 stycznia 2014 |

Profitroom dołącza do grona firm, które prezentują prognozy dotyczące trendów, jakie będą obowiązywać w branży hotelarskiej w 2014 roku. Więcej

Łukasz Sobański: Technologia iBeacon sprawdzi się w turystyce

21 stycznia 2014 | 1

Nasza ankieta rozsyłana wśród ekspertów zajmujących się szeroko pojętym marketingiem w turystyce wzbudziła spore zainteresowanie. Tym razem zmierzył się z nią Łukasz Sobański, szef spółki City Inspire, która jest właścicielem serwisu społecznościowego PlaceKnow.com. Więcej

Czy Google zrewolucjonizuje wyszukiwanie połączeń lotniczych?

19 stycznia 2014 |

Google pracuje z firmą Ryanair nad nową wyszukiwarką połączeń lotniczych – donosi Michael O’Leary, szef irlandzkiego niskokosztowego przewoźnika.  Więcej

Najważniejsze trendy w marketingu hotelowym

16 stycznia 2014 |

Agencja marketingowa Net Affinity wytypowała 14 najważniejszych trendów, które będą dominować w hotelarstwie w 2014 roku. Więcej

Marcin Dragan: Mobilność nabiera zupełnie nowego znaczenia

12 stycznia 2014 |

Redakcja TravelMarketing.pl rusza dziś z propozycją ankiety eksperckiej adresowanej do specjalistów z branży turystycznej, a także ekspertów z zakresu e-commerce i szeroko pojętego marketingu internetowego.
Jako pierwszy zmierzy się z nią Marcin Dragan, dyrektor zarządzający w firmie Profitroom. Więcej

Play Tourism – czyli aplikacja, której jeszcze nie ma – Cz. II

3 stycznia 2014 | 2

Promocja aktywności turystycznej od początku istnienia PTTK jest jego celem statutowym. Narzędziem realizacji celu są m.in. odznaki turystyczne i krajoznawcze, których zdobywanie i demonstrowanie (na kurtkach i plecakach) było odpowiednikiem dzisiejszych badges zdobywanych np. w aplikacji Foursquare. Więcej

Play Tourism – czyli aplikacja, której jeszcze nie ma. Cz. I

27 grudnia 2013 |

Konsumpcja napędzana jest m.in. przez naszą skłonność do rywalizacji, chwalenia się i podkreślania statusu przy pomocy nabywanych produktów. Nie inaczej jest z turystyką, Więcej