Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image

Travelmarketing.pl | 24 listopada 2017

Scroll to top

Top

Blog

Najciekawsze konferencje i spotkania branżowe – jesień 2017

12 października 2017 |

Kiedy ruszałem z TravelCampem w 2010 roku, imprez branżowych organizowanych cyklicznie było naprawdę niewiele, można je było policzyć na palcach jednej ręki. Dziś każde szanujące się wydawnictwo chce mieć własne cykliczne wydarzenie, które wpisze się na stałe do kalendarza obowiązkowych spotkań.  Więcej

Marketing automation w branży turystycznej

29 czerwca 2017 |

Działania marketingowe, niezależnie od branży, wymagają sporego nakładu pracy i czasu. Warto zatem poznać narzędzia, które pozwalają na zautomatyzowanie niektórych procesów marketingowych, a tym samym prowadzenie ich w bardziej efektywny sposób. Więcej

Czy Facebook sprzedaje?

22 czerwca 2017 |

Na początku artykułu zadam Ci pytanie – czy Facebook sprzedaje? Założę się, że Twoją odpowiedzią będzie: „Nie.”. Moim zadaniem jest, abyś na końcu tego artykułu zmienił zdanie. Więcej

Nowe domeny w branży turystycznej i hotelarskiej

11 czerwca 2017 |

Nowe domeny to nowe rozszerzenia domen, które pojawiły się w odpowiedzi na coraz większe zapotrzebowanie na adresy www. Stanowią one atrakcyjną alternatywę dla nazw zajętych już w popularnych rozszerzeniach typu .pl czy .com. Więcej

Web push – następca newslettera w branży travel

16 maja 2017 |

Jak podaje międzynarodowe stowarzyszenie marketingu bezpośredniego DMA, wskaźnik ROI email marketingu wynosi średnio 3800%. Oznacza to, że zysk z każdej złotówki zainwestowanej w ten kanał marketingu wynosi 38 złotych. Więcej

Barbara Stawarz-García: Po pierwsze personalizacja

5 maja 2017 |

Z naszą travelmarketingową ankietą mierzy się Barbara Stawarz-García  – CEO Happy Content, a od niedawna także CEO Hola Cuba. Basia chętnie dzieli się swoją wiedzą i doświadczeniem z branżą travel. Więcej

Co czyta branża turystyczna i hotelarska?

23 kwietnia 2017 |

Światowy Dzień Książki to dobra okazja, by zapytać branżę hotelarską i turystyczną, co czyta i po jakie tytuły sięga. Więcej

Jak zapobiegać kryzysom w branży turystycznej?

8 kwietnia 2017 | 1

Branża travel to jedna z tych gałęzi biznesu, gdzie opinie o firmie mają ogromne znaczenie. Recenzje, traktowanie gości, nie tylko w czasie pobytu, ale przed i po, rekomendacje znajomym – jest wiele obszarów gdzie media społecznościowe mogą pomóc lub przeszkodzić firmie w działaniu. Więcej

City Guides – odpowiedź Facebooka na Google Trips?

30 marca 2017 |

Facebook mocno rozwija swoją aplikację dostarczając użytkownikom coraz to nowe funkcjonalności. Jak donosi Techcrunch, na przestrzeni kilku miesięcy pojawiły się m.in. takie opcje, jak wyszukiwanie pobliskich sieci Wi-Fi, poznawanie nowych ludzi czy sprawdzanie pogody. Więcej

Monitoring internetu w branży turystycznej – dlaczego jest taki ważny?

11 marca 2017 |

Słysząc określenie monitoring internetu, przychodzą nam do głowy największe firmy, agencje social media, czy ZUS, który sprawdza, czy będąc na L4, nie jesteśmy na przykład na wakacjach. To akurat żart, …ale czy aby na pewno? Więcej