Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image

Travelmarketing.pl | 27 marca 2017

Scroll to top

Top

Blog

Dlaczego monitoring internetu jest taki ważny?

11 marca 2017 |

Słysząc określenie monitoring internetu, przychodzą nam do głowy największe firmy, agencje social media, czy ZUS, który sprawdza, czy będąc na L4, nie jesteśmy na przykład na wakacjach. To akurat żart, …ale czy aby na pewno? Więcej

Paweł Fornalski: Szkoda życia na polerowanie utartych schematów

25 lutego 2017 | 1

Z naszą travelmarketingową ankietą tym razem mierzy się Paweł Fornalski, prezes zarządu IAI S.A., uważany za ojca chrzestnego polskiego e-commerce. W 2013 roku wdrożył projekt IdoSell Booking, który umożliwia zawieranie rezerwacji i transakcji przez stronę www pomiędzy turystą a właścicielem obiektu noclegowego. Więcej

Jak wykorzystać nowe wzorce rezerwacji podróży?

13 lutego 2017 |

Jak marketerzy powinni komunikować się z grupami docelowymi, aby utrzymać ich zainteresowanie przez cały rok? Oto wnioski z najnowszego raportu Criteo Travel, wzbogacone o dane z polskiego rynku, które stanowią cenne wskazówki dla branży e-travel. Więcej

Czas potraktować strategię mobile zupełnie serio (infografika)

20 grudnia 2016 |

Wraz z początkiem listopada 2016 po raz pierwszy w historii udział urządzeń mobilnych całego ruchu w sieci wyprzedził odsetek desktopów (badanie StatCounter). Technologia zmienia się szybciej, niż prawdopodobnie w jakimkolwiek innym momencie historii. Więcej

Google Trips – nowa jakość podróżowania?

10 listopada 2016 |

Google co jakiś czas wprowadza rozwiązania, które mogą zagrozić takim turystycznym graczom, jak Booking.com czy Agoda. Wszystko po to oczywiście, by ułatwić życie (a ściślej: podróżowanie) internautom. I tak oto pojawił się kolejny produkt internetowego giganta z Mountain View – Google Trips.  Więcej

Violetta Hamerska: Hotelarze zbyt ufnie ulegają opiniom gości

2 września 2016 |

Z naszą travelmarketingową ankietą tym razem mierzy się Violetta Hamerska, ekspert w jakości usług hotelowych. Violetta opowiada o swych początkach w branży hotelarskiej,  o grzechach hotelarzy, a także projektach w których uczestniczyła i tych, które właśnie uruchamia. Więcej

Dlaczego warto zabiegać o opinie Travel Ambasadorów?

11 sierpnia 2016 | 1

Pomysł na serwis RoomAuction.com zrodził się w 2003 roku w Wielkiej Brytanii. Idea ta stworzona została w odpowiedzi na nieustanna walkę managerów i właścicieli hoteli o obłożenie obiektu. Wszyscy zgodnie zauważyli, że korzystniej jest sprzedać pokój ze zniżką niż zostawić go pustym. Więcej

Jak smartfony zmieniają nawyki podróżnych (infografika)

21 lipca 2016 |

Urządzenia mobilne odgrywają ogromną rolę w naszym życiu. Czasem są dla nas ważniejsze niż nasz partner życiowy. Przynajmniej w podróży. Okazuje się bowiem, że coraz częściej wolimy podróżować ze smartfonem niż z… ukochaną osobą! Takie są przynajmniej wnioski z badania Mobile Travel Tracker Survey przygotowanego przez Hotels.com. Więcej

Vera Pershina: Nadal nie mamy zaufania do płatności online

30 czerwca 2016 |

Dziś z naszą travelmarketingową ankietą mierzy się Vera Pershina, dyrektor regionalny Kayak na Polskę i Rosję, gdzie odpowiada za koordynację rozwoju biznesu i produktu oraz działania marketingowe. Więcej

Jakie wybrać narzędzie do e-mail marketingu?

16 czerwca 2016 |

Decydując się na rozpoczęcie komunikacji ze swoimi klientami, na pewno nie możesz pominąć kanału, jakim jest e-mail marketing. Pierwszym wyzwaniem, jakie stoi przed Tobą nie jest (wbrew pozorom) decyzja o tym, co i w jakiej formie wysyłać, a z jakiego systemu do e-mail marketingu korzystać. Więcej