Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image

Travelmarketing.pl | 25 czerwca 2018

Scroll to top

Top

Blog

Branża turystyczna staje się bardziej ekologiczna

18 czerwca 2018 |

Branża turystyczna zaczęła dostrzegać problem ogromnego i stale rosnącego zanieczyszczenia środowiska tworzywami sztucznymi. Więcej

Booking.com największym reklamodawcą w branży travel

12 czerwca 2018 |

Z badań opublikowanych przez Kantar Media wynika, że Booking.com jest największym reklamodawcą Google w branży turystycznej. Więcej

Social media coraz ważniejsze w podróży [Infografika]

10 czerwca 2018 |

Dziś nikt nie ma wątpliwości, że media społecznościowe oraz technologie mobilne zmieniły oblicze współczesnej turystyki. Więcej

Jak smartfony wpływają na turystyczne decyzje Polaków?

30 maja 2018 |

Kayak.pl od wielu lat z uwagą przygląda się współczesnym trendom podróżowania i na tę okoliczność opublikował kilka dni temu Mobile Travel Report 2018. Więcej

Callback – sposób na szybki kontakt z klientem w branży travel

23 kwietnia 2018 |

Nawet najdłuższa podróż zaczyna się w Internecie. Do tego stwierdzenia przekonują między innymi wyniki badania Google opublikowane w 2016 roku. Wynika z nich, że podróże to kategoria, w której Polacy najczęściej szukają ofert online. Więcej

Social listening, czyli jak HORECA namierza klientów w sieci

16 kwietnia 2018 |

Ludzie uwielbiają dzielić się opiniami dotyczącymi restauracji i hoteli. Co ważne, inni te opinie czytają i chętnie za nimi podążają. Jak zatem przyciągnąć do swojego biznesu grono zadowolonych klientów? Więcej

Konferencja Nowe Trendy w Turystyce 2018 – dlaczego warto?

31 marca 2018 | 1

Kiedy w 2010 roku ruszałem z organizacją TravelCampu, duże wydarzenia adresowane do branży turystycznej można było policzyć na palcach jednej ręki. Więcej

Jak ze sloganem miasta trafić w punkt? I czy musi to być punkt G?

4 marca 2018 |

Wyróżniająca się silna marka o pozytywnym wizerunku może okazać się magnesem, który przyciągnie zarówno turystów czy mieszkańców, jak i inwestorów. Więcej

Bloggersgate – naga prawda o influencerach czy przemyślana akcja hotelarza?

31 stycznia 2018 | 3

W branży travel o kryzys nietrudno, zwłaszcza w dobie mediów społecznościowych. W ostatnim czasie głośno mówiło się o Willi Karpatia i Gościńcu Graf. Właściciele tych obiektów dobitnie pokazali, jak nie prowadzić komunikacji z gościem. W tym kontekście akcja #bloggersgate wydaje się zupełnie inna. Ale czy na pewno? Więcej

Najciekawsze konferencje i spotkania branżowe

12 października 2017 |

Dziś każde szanujące się wydawnictwo chce mieć własne cykliczne wydarzenie, które wpisze się na stałe do kalendarza obowiązkowych spotkań.  Więcej